Selasa, 21 Disember 2010

PROMOSI - PROMOSI (MINIATURE PERFUME AND AL-HABIB PERFUME)


Salam kembali,


Wah dah lama saya berbicara di dalam blog WAFY RICH SHOP, memandangkan keadaan tidak mengizinkan saya berbuat demikian.


Hari ini saya tergerak untuk membuat promosi lagi. Bagi yang terlepas pandang, hari ini saya membuat promosi minyak wangi Al-Habib dan Perfume mini yang telah di war-warkan sebelum ini di dalam blog saya.


Sila rujuk URL di bawah ini

1. Perfume Al-Habib - Promosi dengan pembelian RM18 sekotak percuma 1 botol


2. Miniature Perfume branded - Promosi harga serendah RM18 - 35 sahaja.

-http://eightsouvenirs.blogspot.com/2010/12/comelnyer-branded-serendah-rm25.html


Dapatkan segala maklumat di blog saya.


Segala tempahan boleh dibuat sekarang, dengan emailkan saya wafyrich2010@gmail.com

maklumat berikut:


Nama:

Email:

Address:

Jenama Perfume: e.g(Al-habib-Apple Blossom); (Calvien Klien, 5ml)etc

Kuantiti: 1 kotak, 1 botol


Jika terdapat sebarang pertanyaan boleh sms saya di talian 0126559341


Selamat membeli.....!


WAFY RICH SHOP

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BORANG PESANAN & PERTANYAAN

Name:
Email Address:
Contact No:
Location: Peninsular Malaysia
Borneo
Others
Mode of Delivery: Pos Laju
COD
Already a Wafy Rich Shop follower? Yes
No
Enquiry:

This online form was provided by Freedback.