Selasa, 25 Januari 2011

JUALAN SEMPENA ULANGTAHUN SAYA TAHUN INI





Salam buat semua,,

Semoga sihat2 hendakya.

Terima kasih buat semua rakan2 dan keluargar yang tidak putus2 memberi ucapan hari lahir saya yang ke ### oppss rahsia...yang penting kita selalu ceria dan memberi yang terbaik pada keluarga maupun masyarakat.

Sempena ulang tahun saya ini ....minggu niee saya nak memberi promosi kepada rakan2 atau peminat setia perfume Al-Habib yang kian diminati seluruh malaysia.


PROMOSI BELI SEKOTAK PERCUMA 1 BOTOL...

Harga Promosi adalah seperti berikut:

1. Sekotak RM18 dan percuma 1 botol perfume al-habib (sebarang wangian pilihan sendiri mengikut stok yang ada)

MAKLUMAT LANJUT SILA LAYARI BLOG DI BAWAH INI:
http://eightsouvenirs.blogspot.com/2010/11/iklan-promosi.html

Hubungi saya di talian / email : 0126559341 / wafyrich2010@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BORANG PESANAN & PERTANYAAN

Name:
Email Address:
Contact No:
Location: Peninsular Malaysia
Borneo
Others
Mode of Delivery: Pos Laju
COD
Already a Wafy Rich Shop follower? Yes
No
Enquiry:

This online form was provided by Freedback.