Rabu, 2 Mac 2011

MASUK BULAN KETIGA 2011 - AGEN DISELURUH KAWASAN




Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera buat semua warga Malaysia dan bloger2, fb2 viewer dan ramai lagi ...

Sedar tak sedar dah masuk ke bulan yang ketiga...maaf sekali lagi dari saya kerana tak sedar nak update blog wafy rich shop nie..Ramai pengunjung mengunjung blog nie bertanyakan perfume apakah yang menarik yang ader dalam blog nie....

Sambutan buat masa sekarang mendapat sambutan amat menggalakkan dan meriah kalau ramai yang telah guna Perfume Al-habib yang dibuat dengan pati minyak wangi tulen dari pelbagai jenama, murah, mudah dan segar sepanjang hari (24 Jam)...

Inilah kelebihan perfume Al-habib yang menjadi tarikan pembeli dari blog saya.

Di sini saya nak updatekan ribuan terima kasih kepada agen2 dan pembekal saya yang tak menang2 tangan untuk mengambil order setiap minggu. Saya berikan setinggi penghargaan kerana sudi menjadi pembekal atau agen perfume al-habib di kawasan anda.

Antaranya:
1. Azam dari Cheras
2. Azlina dari Danga Bay Johor Bahru
3. En. Aldi Sopian bin Baso dari Tawau Sabah (Jauh tu)
4. Amin dari Sungai Penchala Damansara
5. Izwan dari Kg Baru Kuala Lumpur
6. Saifullah dari Kuantan

Kesemua di atas boleh dihubungi untuk mendapatkan bekalan.

Sebarang maklumat boleh menghubungi saya secara terus utk mendapatkan maklumat agen-agen di kawasan yang dinyatakan di atas.

Hubungi saya di talian 0126559341 atau email wafyrich2010@gmail.com

Semoga semua berpuas hati dengan perfume Al-Habib

Terima kasih
WAFY RICH SHOP
0126559341
0132561382

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BORANG PESANAN & PERTANYAAN

Name:
Email Address:
Contact No:
Location: Peninsular Malaysia
Borneo
Others
Mode of Delivery: Pos Laju
COD
Already a Wafy Rich Shop follower? Yes
No
Enquiry:

This online form was provided by Freedback.